pixel

Wanneer is het tijd voor een nieuw logo?

Pas geleden liep ik langs dit maïsveld. Niet te geloven toch? Dat dit over niet al te lange tijd geoogst kan worden. Het ene plantje groeit wat sneller dan het andere, maar het kan heel snel gaan! 

 

Vertel me eens over de start en groei van jouw bedrijf. Ging dat langzaam, maar gestaag? En had je het in het begin ook over je ‘bedrijfje’, net als ik ruim 15 jaar geleden?
Of is het meteen zo ontzettend hard gegaan dat je achter de feiten aanliep?

Voor beide gevallen geldt dat je als starter niet altijd meteen over de middelen beschikt om groots uit te pakken met bijvoorbeeld een professioneel logo. Grote kans dat je zelf iets gemaakt hebt dat jarenlang prima voldeed, maar dat nu niet meer zo professioneel overkomt als je zou willen.

Als je bedrijf groeit, veranderen vaak ook je diensten, producten en zelfs je doelgroep. Een logo dat jaren geleden nog voldeed, kan nu verouderd zijn en niet meer passen bij wat je bedrijf nu is.

Is je ‘bedrijfje’ ondertussen een serieus bedrijf geworden? Is het gegroeid en veranderd? Dan is het tijd om ook je logo een upgrade te geven.

Een upgrade levert je de volgend voordelen op:

  • Een actueel en strak logo zorgt voor een professionele en betrouwbare uitstraling.
  • Een modern en professioneel logo onderscheidt je van de concurrentie.
  • Een nieuw logo sluit beter aan bij je huidige bedrijfsstrategie.
  • Een upgrade van je logo maakt je merk  relevant en laat zien dat je met je tijd meegaat.

Ik adviseer je graag over de mogelijkheden van een ‘make-over’ of een compleet nieuwe huisstijl. Neem contact op om eens te sparren over de mogelijkheden voor  jouw logo.

Vragen? Stel ze hier:

Geen zorgen: je komt niet op een e-maillijst terecht 😉

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.